Publikacja zawiera najnowsze odkrycia neurobiologii i ich praktyczne zastosowanie w pracy coacha. Autorka oprócz przedstawienia teorii, podstawowych zasad i technik coachingowych, uwzględnia także praktyczne zagadnienia: budowanie zaufania pomiędzy coachem a klientem, ustalanie celów, stawianie wyzwań, a także praca z klientem przeżywającym traumę. Porusza takie kwestie jak etyka pracy, coaching przez telefon czy udzielanie informacji i rad na sposób coachingowy.To książka dla praktyków, zawierająca cenne wskazówki poparte licznymi studiami przypadków i przykładami rozwiązywania różnych, nierzadko trudnych i skomplikowanych, problemów. Podsuwa liczne scenariusze i wytyczne, pomocne w codziennej pracy coacha.Napisana w przystępny sposób jest znakomitym przewodnikiem po praktyce coachingowej - nieocenionym źródłem wiedzy i inspiracji, tak dla początkującego coacha, jak i doświadczonego, chcącego udoskonalić swój warsztat. To najbardziej obszerne i wyczerpujące wprowadzenie do tematyki coachingu.
UWAGI:
Na okładce: Nowa, rozszerzona edycja bestsellera! Bibliografia strony 352-357. Indeksy.
DOSTĘPNOŚĆ:
Została wypożyczona Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
WYPOŻYCZYŁ:
Nr karty: 010407 od dnia:2024-04-24 Wypożyczona, do dnia: 2024-06-23
Rosnące zainteresowanie nowymi formami edukacji, wykorzystującymi do przekazywania i pozyskiwania wiedzy nowoczesne, elektroniczne środki techniczne, skłoniło nas do wydania niniejszej publikacji napisanej przez Alana Clarke`a, doświadczonego specjalistę z brytyjskiego Narodowego Instytutu NIACE. Autor, prowadząc badania i wdrożenia wielu systemów, pełni jednocześnie funkcję nauczyciela (tutora) w Open University, wzbogacającą jego wiedzę w bezpośrednich kontaktach z uczestnikami tej formy kształcenia. Jest autorem licznych opracowań dotyczących edukacji online, dzieląc się z Czytelnikami praktycznymi doświadczeniami, ułatwiającymi podjęcie i kontynuację nauki w tej formie.
UWAGI:
Bibliogr. s. [187].
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Kryzys szkoły : co możemy zrobić dla uczniów, nauczycieli i rodziców? Tyt. oryg.: "Schulinfarkt : was wir tun können, damit es Kindern, Eltern und Lehrern besser geht?,".
Czy szkoła może sprawiać uczniom radość? Czy może dawać satysfakcję nauczycielom? Jak wspierać dziecko w obliczu presji szkolnej? Jak rozwiązywać problemy, które rodzą się w klasie? JESPER JUUL, duński pedagog i terapeuta, twierdzi, że współczesne dzieci żyją pod nadmierną presją szkoły. Szkoła jest najważniejszą częścią ich życia, wokół niej koncentrują się także relacje z rodzicami, co rodzi wiele konfliktów i napięcia we wzajemnych relacjach. Jesper JUUL postuluje radykalną zmianę nastawienia do uczniów: zaufanie zamiast przymusu, prawdziwe relacje zamiast bezosobowych reguł. Jego główną troską jest dobro dzieci, jednak podkreśla, że uczniowie nie będą czuć się w szkole dobrze, jeśli nauczyciele źle się w niej czują.
Bibliogr.Tyt. równol.: Multimedia, library, education : national conference, Białystok, May 18-20, 2000. - Nazwy aut. na s. 109. Tekst częśc. tł. z ang.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni Wymagane wcześniejsze uzgodnienie terminu wypożyczenia.
Jo Boaler, profesor Uniwersytetu Stanforda i uznana pedagog matematyki, przez wiele lat badała wpływ ludzkich przekonań i uprzedzeń na edukację. W swojej rewolucyjnej książce przedstawia sześć zasad pozwalających odblokować nasz potencjał uczenia się.Panuje powszechne przekonanie, że od chwili, gdy jako dzieci rozpoczynamy naukę, nasze zdeterminowane przez genetykę mózgi przyswajają pewne rzeczy lepiej, a inne gorzej lub wcale. Zazwyczaj akceptujemy opinie o swoich umiejętnościach (na przykład że nie mamy "mózgu matematycznego" albo że nie jesteśmy "typem twórczym"). Te szkodliwe, a w świetle najnowszych odkryć naukowych wręcz fałszywe założenia w istotny sposób wpływają na nas na pewnym etapie rozwoju - kształtują postrzeganie własnej osoby i skłaniają do ograniczania wyborów, ostatecznie definiując naszą przyszłość.W Umyśle bez granic profesor Jo Boaler obala te mity i wskazuje, jak odblokować nasz nieograniczony potencjał uczenia się. Jej badania dowodzą, że osiągnięcie wysokiego poziomu w jakiejś dziedzinie nie zależy od genetycznych predyspozycji - jest możliwe dzięki stosowaniu zasad, które ujawnia w książce.
UWAGI:
Na okładce: Chcesz być biegły w matematyce? Nauczyć się języka obcego? Grać na gitarze? Prawda jest taka, że każdy w dowolnym wieku może zdobyć nowe umiejętności, [>>] a sam akt uczenia się w zasadniczy sposób wpływa na to, kim jesteśmy. Netografia na stronach 233-234.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni